Center for faglig læsning og skrivning
  • Hjem
  • Om centret
    • Hvem er vi?
      • Mads Vesterager Madsen
      • Lene Illum Skov
      • Birgit Faber
  • Projekter
  • Evaluering og test
    • National Sprogscreening i EUD
      • Baggrund for testen
      • Testens niveauer
      • Testens opbygning
      • Abonnement
      • Webinar – juni 2022
    • Vejledning og materialer
    • Fra test til undervisning
  • Vi tilbyder
    • Konsulent
    • Workshop, foredrag etc.
    • Kursusvirksomhed
      • Kursus: Digital læsedidaktik
      • Kursus: I gang med sprogscreening
      • Kursus: Tolkning af test og anvendelse af resultater
      • Kursus: Den sproglige dimension
  • Inspiration
    • Den sproglige dimension – et aktionslæringsforløb
    • Digital skrivedidaktik, Hansen, J.J. (red) 2018
  • Kontakt
  • Search
  • Menu Menu

Hvem er vi?

Center for faglig læsning og skrivning er et samarbejde mellem UC-syd, UC-Lillebælt og Det Nationale Videncenter for e-læring. Centret er etableret i maj 2016.

Medarbejderne i centret er:

Mads Vesterager Madsen

Mads Vesterager Madsen
læs mere her

Lene Illum Skov_DSC1290SH_medium

Lene Illum Skov
Læs mere her

BirgitFaber

Birgit Faber
Læs mere her

  • Hjem
  • Om centret
    • Hvem er vi?
      • Mads Vesterager Madsen
      • Lene Illum Skov
      • Birgit Faber
  • Projekter
  • Evaluering og test
    • National Sprogscreening i EUD
      • Baggrund for testen
      • Testens niveauer
      • Testens opbygning
      • Abonnement
      • Webinar – juni 2022
    • Vejledning og materialer
    • Fra test til undervisning
  • Vi tilbyder
    • Konsulent
    • Workshop, foredrag etc.
    • Kursusvirksomhed
      • Kursus: Digital læsedidaktik
      • Kursus: I gang med sprogscreening
      • Kursus: Tolkning af test og anvendelse af resultater
      • Kursus: Den sproglige dimension
  • Inspiration
    • Den sproglige dimension – et aktionslæringsforløb
    • Digital skrivedidaktik, Hansen, J.J. (red) 2018
  • Kontakt
© Copyright - @ventures - Enfold Theme by Kriesi
Scroll to top